Brickor

Dagens "att göra" är nästan klar.
 
* Först la jag en beställning jag länge skjutit upp.
* Skrev 2 timmar
* Meddelade fotbollstränare att vi missar mötet ikväll
* Hämtade B1 och B2 från skolan
* Möte med B1
* Till banken sätta in pengar
* Till optikern 14:00 hämta ut glasögon (B3 ringer och har glömt nycklarna!!... Trots att jag förvarnat att vi skulle komma sent. Typ 18:30 tidigast. Som tur var kunde han gå till mormor och morfar).
* Lämna tillbaka en bok på bibblan
* McD - där sprack dagens Lchf
* Möte med B2
* Lämna B2 på cheerleading
* Hem lämna B1
Och nu om 5 min...
* Hämta B2 på cheerleading
 
Sa jag att jag hämtade ut nya brickor idag? 295:- inkl synundersökning från Specsavers. Billigt och bra!
Dedugelá. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Oj, du har verkligen legat i idag. Bra jobbat! :-) Tur inte alla dagar är sådana.

Svar: Som sagt, tur att bara vissa dagar är såna. I morgon blir det lugnare. :D

2013-01-30 kl. 21:07:22

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Snyggt! Vilken lista, du verkar ha haft fullt upp! :)

Svar: Tack! Jo, gårdagen var galen. Idag är det betydligt lugnare och jag ser fram emot mycket skrivtid.

2013-01-31 kl. 00:24:31

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback