Dagen O

Idag var det Olivers dag. 12 år! Galet vad fort tiden går. Inte alls länge sen han föddes på Mölndals sjukhus i Göteborg.
Han och bästisen Zeke bakade tårtan medan Olivers syster Meja bakade cupcakes ihop med sin bästis. Mycket gott har vi avnjutit nu ikväll i glada vänners lag.
Känner i hela kroppen att det är dags för en dag i motionens tecken i morgon. ;)
Som ni förstår har bakstugan vi haft här idag tagit all min tid, så mycket tid att jag lyckades koka sönder makaronerna. Hur kan man misslyckas med makaroner? Skakar uppgivet på huvudet och konstaterar att JAG kan!
"Kvinnor kan" brukar det heta, men här står jag ensam. "Jag kan!"
 
Nog om detta. Gästerna har nyligen gått hem och jag tänker bädda ner mig och läsa.
 
Må gott !
Hasta manana.
 
Zeke och Oliver med sin fina tårta! :D

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Den tårtan såg riktigt god ut :-).
Hehe, jag har också kokat sönder makaroner en gång. Glömde helt bort tiden, så du är inte ensam :-)

Svar: Tårtan var supergod. Hallon och vanlij! :P Skönt att vi kan gå hand i hand mot makaronernas koktid. Vi mot den! ;)

2013-01-05 kl. 07:39:02

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Ja jisses, de ska ju vara sisådär 5 år gamla i all oändlighet, konstigt att man själv inte åldras alls fast barnen gör det.

Svar: Evigt ung inombords - rynkig, gråhårig utombords! Ha ha ha! Nytt ord! ;) Ja, jag håller med dig på pricken.

2013-01-05 kl. 11:43:35

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Ullis

Snygg tårta av snygga killar :-D
"Makaronerna var goda fast de va lite för länge", sa Zeke !
Så det så !

Svar: Ja, sönder kokade. Det blev lite förmycket där på en gång. Dessutom pratade jag med dig medan de kokade! ;) hi hi!

2013-01-05 kl. 13:31:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback