Det är inte varje dag

Jag häller ut dryga två liter glass i slasken. Men det händer.
Och tyvärr var det en sån dag idag.
I morse när Oliver skulle äta frukost stod glasspaketet i kylen...

Nåväl, dagen som följde efter det har varit bra. Har roat mig med att åka tåg fram och tillbaka till Solna (2 tim t.o.r). Fördel: Hann börja på ny bok!

Sprang sen på stan i två timmar i jakt på fotbollsskor och byxor till Emil. Kom hem tomhänt. :/
Fördel: Min favorit butik, Caramella var öppen.

Tre timmars arbete med manuset hann jag också klämma in före det utlovade kvällsdoppet. (Nä, jag har inte doppat mig än).

Nu har jag läst ytterligare en dryg timme och boken känns spännande. Ska bli kul att se vart den leder. Läser "Kvinnorna i sjön" mer om den framöver.

Oliver testade kajaken själv för första gången och det gick lysande bra!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Intensivt. Alltså du har ju hur hunnit med ungefär allt.

Svar: Ja, igår var det en sån dag. Idag har jag gjort precis tvärtom... typ ingenting förutom legat på playan. Nu ska jag sätta mig och jobba. ;)

2013-07-09 kl. 11:42:09

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: m

Någon tankspridd månne?

Svar: Som vanligt. You know who.

2013-07-09 kl. 18:02:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback