Täckning light

Här i skogen på landet är det lite si så där med täckningen. Nu sitter jag på altanen under taket och lyssnar på regnet. Det ska nu vara regn i två dagar. Får se om det blir något jobb då... Vi har bytt ut ett av våra barn till två andra, så huset är fullt.
Här finns visserligen flera små hus, så det går att jobba utan att bli störd. :D
 
Idag har vi suttit på stranden hela dagen och umgåtts med vänner hemifrån. Supermysigt.
Det är galet varmt i vattnet längs Gotlandskust. Funderar på om mitt mål den här sommaren ska vara samma som förra året. Att bada varje dag.
 
Nu ska jag vispa grädde och fixa jordgubbar.
 
Pssst... Har inte tänkt så mycket på mitt manus, mer på vad folk runt mig säger, berättar och hur de beter sig. :) He he he... De skulle bara veta hur jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback