Vad hände nu?

Ni som följer mig på www.facebook.com/forfattardrommar vet att jag helt plötsligt började om på del 1 i manus ett igen. Den som jag nyligen firade att jag gått i mål med.
Ja, jag vet. Rörigt. Men nu är ju hela skrivprocessen rörig. Så fort man tror att "fan vad bra det blev", så finns det i alla fall något som det ska fixas och trixas med.
 
Fick ofantligt värdefull respons på min text igår och har därför jobbat utifrån den idag. 
Responsen fick jag på manus två och ja, jag använder den responsen i manus ett. 
 
Tänker knega med det här i två timmar till, sen middag och därefter blir det ännu mera trädgårdsfix. Som ni säkert förstår har både trädgården och hemmet fått stå tillbaka för mitt skrivande. ;)
 
Vad är väl en författare utan ett stökigt hem och en vildvuxen trädgård...
 
Hur går det för er idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Det är bra att kunna använda den feedbacken man får till fler manus. Bara att hugga tag i redigeringen igen, sällan blir man helt färdig :)

Svar: Nä, du har rätt. Färdig blir man aldrig och ju fler kockar... ;)

2013-07-03 kl. 15:35:03

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Mia Skrifver

Ja hurra för feedback!
Och jag har skrivit hur bra som helst medan jag hängde på café och sen fick jag göra annat. Som att röja upp.

Svar: Underbart. Visst är det en skön känsla när man känner att det blir hur bra som helst. :D Mer sån känsla åt folket!

2013-07-03 kl. 21:02:35

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Anneli

Ett stökigt hem och en vildvuxen trädgård vittnar om ett härligt innehållsrikt liv. :)
Underbart med bra feedback.

Svar: :D Det ska jag komma ihåg.

2013-07-04 kl. 02:37:57

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback