Bloggpaus

Brisen är sval och det är helt ljuvligt att sitta här på altanen och skapa. I morse när jag satte mig här kl 07:00 var det redan +20 grader. Som tur är hittar solen emellanåt in bakom ett moln, så temperaturen är perfekt.
 
Jag blir så glad när jag redigerar, för jag ser texten med nya ögon. Efter alla dessa timmar av skrivande, redigerande och petande har jag lärt mig så otroligt mycket.
Mina testläsare kommer bli förvånade över hur mycket som är ändrat. En mycket viktig del i manus ett håller jag på att ta bort nu, den ska jag spara till manus tre. Enbart för att "lätta upp" lite.
Jag har för mycket idéer och allt kan inte hända i samma bok.
 
Jag har jobbat på bra idag och är värd en liten bloggpaus nu. Sen ska jag jobba ett par timmar till innan jag måste ta mig till centrum för några korta ärenden.
 
När jag väl kommer hem sen ska jag belöna mig med Sonjas sista vilja. ;)

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Vad kul att höra att du tycker det går framåt! Det är bäst när man ser det själv. Känner det.

Svar: Det är verkligen en skön känsla. Känns som att man hittat hem. ;)

2013-06-18 kl. 12:48:24

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Åsa Hellberg

Väldigt bra belöning! :)

Svar: :D Eller hur!

2013-06-18 kl. 13:51:41

URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/
Postat av: Fia Filur

Det är en så skön känsla när man redigerar och verkligen kan se förbättringen!

Svar: Ja verkligen. Helt underbar. :D

2013-06-18 kl. 22:21:30

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback