En magisk kväll med champagne och geléhjärtan

Igår vi var som bekant på boksläpp. Maria Gylling släppte sin bok Mitt hjärta serverat. Vi började kvällen med en gemensam middag på Big Ben i Sthlm. Sen blev det skumpa, geléhjärtan och mingel.
Maria blev intervjuad om uppkomsten av boken och hur hon hittat tiden att skriva. Jättekul att lyssna på. Efteråt blev det mer mingel medan trubaduren Emil (som för övrigt går ner på halvtid till hösten för att satsa på sin dröm om att skriva för film) spelade och sjöng.
och så självklart boksignering.
Emil drog upp Maria på scenen och tillsammans sjöng de duett på Gyllene tiders - Tycker om när du tar på mig. Jag blev paff, visste inte ens att Maria kunde sjunga. Jättefint var det.
Kvällen avrundades med att vi var ett gäng som drog vidare till Snaps bar och kök. Där satt vi sen och nattsuddade. Kvällen var otroligt ljum och mycket trevlig.
Tack Maria för din kväll. Lycka till med boken! Jag ska läsa den inom det närmaste dagarna. Tack till er alla andra som var med på Snaps. Ser fram emot fler ljumma nätter i stan tillsammans med er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback