Enformigt

Mitt liv är enformigt just nu. Men jag älskar det. Har dock svårt att hitta något att skriva om när alla mina dagar ser likadana ut.
 
Igår kväll bjöd vi över grannarna på rödvin och fireball i solnedgången. Det blir ju aldrig så romantiskt som det låter eftersom solen har en förmåga att fastna i trädtopparna. Vi fick därför flytta runt stolarna i trädgården i jakten på solen. Men mysigt var det ändå att sitta så där och bara drömma. Vi satt på rad, precis som i reklamen för Keno.
Så det var på sin plats att kläcka den gamla käcka:
- Jobbé?
 
Ja, ni vet. Om ni minns den. ;)
 
Idag grottar jag vidare i mitt manus och det är i princip det jag ska göra hela dagen. Tänkte även framåt eftermiddagen binda upp en klängväxt. Roligare än så blir det inte idag, OM det inte dimper ner ett mail eller ett samtal förstås.
Längtar och hoppas!
 
Jo, kan passa på att svära lite över vårt internet. Så fort jag ska surfa så tappar den kontakten. Men jag läser era bloggar via telefonen, från den går det dock inte att göra inlägg. (Något konstigt är det, för jag kan skriva inlägget men inte publicera det.) Så hör ni inget ifrån mig så vet ni att jag ändå finns där och läser.
 
Njut av dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback