Hur lurad kan man bli?

Jag tog med mig nya numret av Books&dreams och satte mig i min nya hängstol som hänger mitt i kvällssolen.

Ljuvligt tänkte jag och slog mig ner. Bläddrade några sidor och plötsligt fick jag akut kli på ryggen.
Kliade tillbaka och satt kvar en stund, ännu mera kli och jag gick in efter dryga 10 min.

Resultat 10 stora myggbett på ryggen och ett vid fotknölen. Grundlurad av solen och min fina hängstol. :/

Nu sitter jag i soffan med megakli och försöker koncentrera mig på artiklarna i B&D.


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Men FY :( Jag är superkänslig mot myggbett och får alltid superstora bölder och ärr efteråt. Inte kul!

2013-06-20 kl. 22:24:14

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback