Lat lördag - inget för mig.

Nu sitter jag fjättrad vid datorn de närmaste tre timmarna för att jobba med min text.
Sen följer en 40-års fest på det. Inte alls illa. Det ska bli riktigt kul.
Det bästa sättet att koppla bort alla "måsten" är faktiskt att hålla sig hemifrån.
 
Här om dagen satt jag och tittade på Nyheterna. Då berättade de att Karolinska sjukhuset stänger 300 vårdplatser under sommaren för att de har personalbrist. Chefsläkaren de intervjuade, sa att de inte skulle ha några problem att ta emot dem som verkligen behövde vård.
 
I förrgår fick min morbror hjärtinfarkt, han bor på Gotland och där finns inte rätt sjukvård, så han skulle flygas till Karolinska för kranskärlsröntgen igår. Men fick beskedet att de har platsbrist och förhoppningsvis får han komma dit på måndag.
Låter inte i mina öron som om de har tid att ta emot dem som verkligen behöver. Inte bra. :(
 
Vad gör ni en härlig lördag som denna?
 
Back to work.

Kommentarer
Postat av: Kati

jag har jobbat på ett brödjobb och nu ska jag sätta mig och jobba på det andra (riktiga :) ) jobbet. dvs skrivandet.

Svar: När jag säger att jag ska jobba med (det riktiga jobbet ;) ) Säger barnen... men det är ju inget jobb... Hmm... jag ska nog i visa dem att det leder till jobb om inte annat. ;)

2013-06-15 kl. 17:57:31

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback