Olika dagar

Igår vid den här tiden hade jag jobbat i flera timmar. Idag har jag inte ens öppnat mitt dokument. Men det finns givetvis en anledning till det. Var på ett förmiddagsmöte och efter det var jag bara tvungen att åka och köpa en ny bikini...
Bada?
Nä, inte än... i Augusti däremot. :D
 
Nu har jag bra uppkoppling och passade därför på att blogga runt lite på era sidor. Nu back to work. Mer bloggande framåt eftermiddagen.
Sa jag att kattungarna var helt ljuvliga. Nio stycken underbara små lurvbollar. Jag vill gärna ha alla. :D

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Nio kattungar? Och du ska ha dem alla... Nå, låter ju rätt häftigt det.

För övrigt brukar det bli augusti fortare än man anar. Så snart får du bada också.

Svar: Nä, jag kanske ska ha en av dem, men jag tycker om alla. De är så fina. Velar dock lite pga allergi... ;) Beträffande Aug, så har du helt rätt. Nu är det redan sista veckan i Juni. Vad hände?

2013-06-25 kl. 17:09:07

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback