Black pearl & härlig respons

Testläsare nummer två har lämnat tillbaka halva manuset.
Jättefin respons gör att jag helst vill börja på manus tre direkt. Men det får snällt vänta. Måste jobba klart med tvåan och sen ettan igen.
Realistiskt borde jag kunna börja med trean i Augusti eller så. (Eller lite smått om ett par veckor...)

I morgon tänker jag i alla fall börja redigeringen med mina testläsares åsikter i bakhuvudet. Väntar inte in min tredje testläsare, utan kör en runda med det senare.
Idag har det varken blivit hackat eller malet. Gjort mest ingenting faktiskt, rätt skönt ändå.

Barnen är lediga i morgon och Emil vill ha 4 kompisar här över natten (!). Ni kan ju tänka er frukost i morgon med 7 ungar runt köksbordet. Fullt ös - medvetslös.
Om jag känner dem rätt kommer de spela pingis i källaren till 03:00, om jag inte säger stopp. Det är ju ingen risk att jag behöver känna mig ensam. ;)

Kolla vad jag har kvar sen jag jobbade på Mello. Ska njuta av det ikväll. :P Tack Marabou för det!
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Söndagar är en typisk ingenting-blir-gjort-dag för mig. Så fort jag sätter mig vid datorn kommer det ett barn och vill något så har accepterat att det inte blir skrivet nåt på söndagar. Kul att sätta igång med redigering!

Svar: Ja, speciellt som det kanske är sista vändan! :D

2013-03-10 kl. 20:10:01

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lee Destino

Det har inte blivit mycket gjort för mig heller, ibland är det ju så :-). Kul med respons från testläsare också. Du får väl börja peta i manuset efter frukosten imorgon :-)

Svar: Nu är frukosten uppäten, nytt inlägg i bloggen. Så nu är jag redo att börja jobba. Blogga runt på era sidor får jag göra i pausen. ;)

2013-03-10 kl. 21:29:14

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Vad härligt med sådan fin respons! Det gör skrivandet så mycket roligare och lättare. Ha en riktigt skön vecka!

Svar: Tack! Detsamma. Du har helt rätt i det, man får ny energi och en bekräftelse på att det man gör är intressant för någon annan. Härligt!

2013-03-10 kl. 23:13:33

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Hurra för bra respons! Och förstår så väl att du vill ta itu med den genast. Så gör det!

Svar: Nu så, nu sitter jag här. Ska bara blogga lite först! :D

2013-03-11 kl. 08:01:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Carola

Att få bra respons är underbart. Har precis fått det själv idag och jag växer så jag når molnen snart, hihi. Lycka till med redigerandet nu och jag hoppas få läsa det du skrivit snart :)!

Svar: Samma här, jag flyger liksom bara runt och känner mig så nöjd. :D

2013-03-11 kl. 19:21:48

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback