På tal om

På tal om manus fick jag förfrågan om hur det gått med manus nr 1. Det har inte hänt någonting egentligen, har fått refuseringsbrev, men väntar fortfarande svar från minst ett förlag. Har inte riktigt koll faktiskt men jag vet att det är minst ett.
 
Har dock bestämt mig för att skriva om första delen i manus 1, så fort jag har skickat iväg manus 2 till förlag ska jag ägna mig åt manus 1. Har inte läst manus 1 sen jag skickade iväg det (5 månader sen), så det ska bli spännande när den dagen kommer. Har lärt mig otroligt mycket sen dess.
 
Mia nagellacket heter Depend och har nr 122 ser det ut som, texten har nästan försvunnit. Finns Depend i Finland?
 
Till er som tycker att det verkar spännande med psykometri, har jag ett erbjudande. Förstod av era inlägg att många tycker det. Om ni vill testa det som jag gjorde, så har min kontakt ett till tillfälle den 21 Maj, är ni intresserade maila mig (min mail finns här på bloggen under mitt foto), så skickar jag vidare kontakten.
 
Hur det fungerar:
Ni skickar in en personlig ägodel som ni ofta bär med er tex ett smycke. Ingen annan får ha haft saken på sig. Kan likaväl vara vintermössan ni haft hela vintern. ;)
De gör en avläsning av ert föremål och skickar tillbaka er grej och utvärderingen, där får ni en enkät om hur utläsningen fungerat som ni sen skickar tillbaka. Det är gratis och det är ingen "spådom".
Lämna ert intresse via mig så förmedlar jag kontakten. Sen skulle jag bli jätteglad OM ni vill dela med er av svaret när det väl kommer på era bloggar eller direkt till mig. ( det är lite först till kvarn, för det gör inte mer än 10 avläsningar per tillfälle).
 
Idag har jag bokat möte för andlig healing på torsdagkväll nästa vecka. Ska bli spännande, har aldrig testat sånt förut.
 
Måste avrunda detta med att skriva en sak som Meja sa till pappa Stefan:
- Inte för att vara taskig pappa, men Justin Bieber är snyggare än dig. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Trist att inte alla förlag har svarat än, men bra att du vet vad du ska göra med det sen! Alltid skönt att ha en plan.

Haha, skön kommentar från dottern :)

Svar: Ja, det känns skönt. Tror att första delen är lite svajig just för att när jag började på den hade jag inte skrivit sen jag fick ut gymnasiet för 20 år sedan. ;) Meja är rolig, hon säger många roliga saker. Jag skriver ner allt kul som kommer ut. Jag har en varsin bok till barnen där jag skriver in sånt här. Ibland vill de att jag ska sitta och läsa högt ur dem. Det är jättekul. :D

2013-03-20 kl. 20:53:40

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Mia Skrifver

Tack för namn och nummer på nagellack. Ska kolla om jag hittar det eller ett i samma häftiga färg.

Gillar dotterns kommentar :D

Svar: Varsågod. Det skiftar lite i pärlemo, det är verkligen fint. ;)

2013-03-21 kl. 07:54:00

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Hehehe, rolig kommentar från dottern.
Hoppas det sista förlaget svarar snart då. Men att det dröjer kan ju vara något positivt :-).

Svar: Det är inte så att jag går och väntar, har fullt upp med manus 2. Men svaret kommer väl, jag vet att de hade "manus stopp", men jag fick godkänt att skicka in ändå. Det r ett litet förlag, där förlagsägaren själv skriver böcker. Hon har precis gått över till Aktiebolag och en av hennes böcker kommer att göras som film. Så hon har häcken full, hon sa till mig att svaret skulle dröja. :)

2013-03-21 kl. 08:38:14

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Det låter ju hur spännande som helst!!! Och bara att en av hennes böcker ska filmatiseras! Det är ju helt fantastiskt! :-)

2013-03-21 kl. 09:58:01

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback