Årets skatefest

Årets skatefest gick av stapeln igår. Alla åldrar var på plats ( 5-25 år) och tävlade i olika kategorier. Vi började kl 17:00 och höll på till 22. Vi hade enorm tur med vädret, hela dagen låg det gråa moln över oss men lagom till start sprack det upp. :D
Vi hade så galet mycket fina priser från Sweet, Junkyard, Hollywood och Lindt choklad. Även bullar och festis från kommunen. Tack till alla fina sponsorer!
Vi hade godisregn, stickersregn och tävlingarna avlöste varandra men ett kort uppehåll för grillning.
Somliga vann flera olika tävlingar och hade turen att få med sig flera jättefina priser hem. Chokladen lottade vi ut till publiken. Kvällen var så lyckad. Kanske gör vi detta till en tradition och kör ett jubileum varje år. Vi får se. ;)
Blommor fick jag också får mina skatemates.
Här är en av våra tränare. Nöjd som få har han vunnit en bräda! Titta fina blommor!! :D Räknade inte alla som var där igår, men tror vi landade runt 130-140 personer. Jättekul att det kom så många.
Idag har jag suttit och läst Fotografen nästan hela dagen. Halva boken har jag hunnit igenom. Vilodag med stort V. Behövs efter månader av planering och fix inför igår. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback