Gräsligt gott

Fick lära mig idag att man även kan äta Vitplister.
När jag surfade på recept stod det att vitplister är gräsligt gott.
Känner ni igen?
 
 
Kul att lära sig lite om sånt man bara slänger. Finns massor av fina recept. Jag ska definitivt testa.
Idag har min skrivblogg tagit steget in i matbloggssvären. Men, det är bara tillfälligt. ;)
 
Hann inte så långt i mitt jobb idag som jag hade tänkt. Reklamdelande tog mycket tid, då jag åkte runt med bil och satte upp den här lappen:
Nu är det inte många dagar kvar. :D Ska bli så kul. Läskigt nog så hotar SMHI med regn. Vad gör vi då med 200 bullar som vi beställt. :S Ja, ja. Vi får väl frysa in dem hos alla grannar i området till fredagen efter.
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

herrejisses. kan inte fatta att det redan gått ett år sedan vi höll på att fixa och greja den där dagen! hoppas det blir en lika lyckad dag/kväll som sist! kram

Svar: Ja, visst är det galet! Tiden springer förbi. Jag hoppas verkligen att kvällen blir lika bra som förra. Saknar dig! <3

2013-05-20 kl. 22:47:14
Postat av: Mia Skrifver

SMHI får väl skärpa sig. För de måste väl ha nån makt över väder och vind...

Håller tummarna för vackert väder och oinfrysta bullar.

Svar: Jag får snacka med Petter, han är ju ändå i krokarna. ;)Tack för att du håller tummarna, det behövs verkligen. Prognosen ser inte alls god ut.

2013-05-21 kl. 07:46:03

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback