Nattugglorna och jag

Nä, jag är verkligen ingen nattuggla. Har bara lite spring i benen och kan inte sova. Spring i hjärnan också får den delen då jag plötsligt fick upp en trolig början på del 3 i huvudet. Efter att ha legat och snurrat i två timmar bestämde jag mig för att jag lika bra kan sätta mig och jobba en stund.
Så nu sitter jag här, klockan går mot 02:00 och jag undrar över hur sent det kommer bli om jag ger mig in i manuset. Finns viss risk att jag fastnar och det hinner ljusa innan jag kommer i säng.
Bra eller dåligt? Bra antar jag eftersom jag ändå ligger vaken.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Det är bättre att stiga upp och skriva ner än ligga och vrida sig och glömma allt. Alltså bra gjort. Jag låg också vaken, fast det berodde på att jag väntade hem två famliljemedlemmar som var på Pink-koncert.

Svar: Håller med dig! Hoppas de var nöjda med Pink. :D Hon är grym!

2013-05-29 kl. 07:58:36

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback