En helt underbar kväll

Avrundar en helt underbar kväll med en kopp te på språng genom t-centralen. 
Full av bubbel. Alltså. Inte Full. Men full av bubbel som i champagne, inspiration och värme. 
Härliga möten med många författare och även en och annan wannabe - like me. ;)
Bilderna blev så där. Men två bilder kan jag publicera.
Chokladprovning från Lindt gav detta resultat:


Första plats Caramel, andra plats Pistage, tredje plats mint och på fjärde plats blåbär. :)

Linda Olsson läser ur sin bok "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" Den har jag inte läst. Men ska absolut göra det inom kort.  
Som ni ser blev det pizza fur allés på kvällskvisten.


Tack Ewa Åkerlind för en härlig kväll på Ordberoende förlaget. :D
Maria Vestberg läser gärna mitt manus och jag har sagt att du kan låna ut det till henne ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback