Ord som värmer

Även om det egentligen inte leder någon vart att en förläggare hyllar mina vuxenmanus. 
Så känns det så skönt. En bekräftelse på att jag gjort någonting bra.
 
Hennes ord gör inte att stora förlag hittar mig även om hon var säker på att de skulle anta mina manus om jag bara gav dem chansen. 
Men hur ska min hög med vita papper sticka ut i mängden på ett förlag som bågnar av tyngden från inskickade pappersmanus. 

Den frågan kommer jag aldrig få svar på. Men på de fina orden jag fick idag kommer jag leva länge och orden ger mig ny kraft att kämpa vidare - för jag är på rätt väg!
Låt det ta den tid det tar - tiden kommer. 

Skrev om det på www.facebook.se/forfattardrommar 
Och till er som undrar, det är inte Ordberoende förlaget. Jag vet att många kanske tror det. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Din tid kommer, Jenny!
Jag lovar! Du är redan på väg:-)
Kram!

Svar: Tack! :)

2013-11-23 kl. 07:01:18

URL: http://edgrenskan.blogspot.com
Postat av: Carola

De där orden kommer bära dig fram till ett kontrakt med lite rakare rygg och starkare självförtroende Jenny. Du kommer nå målet, var så säker <3.

Svar: Tack! <3

2013-11-25 kl. 08:55:38

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback