Svt Babel

Vi började på Sushi yama. Sthlms bästa sushirestaurang om ni frågar mig. 

I väntan på att programmet skulle sändas fick vi tydliga order om att klappa händerna på "rätt ställe" och "fnissa."


Vi satt väldigt bra på andra raden. :)


Under programmet var det omöjligt att ta någon bra bild. Strålkastarna bländade deras ansikten från vinkeln där jag satt. Passade på att fota dem efteråt. 
Från vänster Åsne Seierstad- En av oss, Charlotte Rogan- Livbåten, Anne Applebaum- Gulag och Jessica Gedin. 


Programmet var bra och författarna intressanta att lyssna på. Tror att det här avsnittet sänds på söndag. 
Tack Svt för en trevlig dag. 
( kan inte låta bli att fnissa när jag ser förkortningen SVT - Emil läste ut det som "svett" när han var liten. 


Vi avrundade med en fika på Cafe'-tv. 



Väskor delades ut till alla i publiken. 
Nöjd med dagen på tu man hand. 



Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad trevligt det låter. Skulle vara kul att få uppleva. :)

Svar: Det är bara att boka plats på svt:s hemsida. Du får synka det med någon releasfest. ;)

2013-11-06 kl. 22:52:02

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Mia Skrifver

Låter jättespännande. Sveper kameran över dig i nåt läge också så att du själv är med på bild?

Svar: Det vet jag faktiskt inte. Var så inne i programmet. Det är sällan man ser någon publik i Babel så jag tror inte det. Ska kolla på söndag. ;)

2013-11-07 kl. 11:55:56

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback