Finhyllan

Har fixat finhyllan. Hyllan som bara innehåller böcker med personliga signeringar. 
Jag har länge tänkt fixa en sån hylla och nu är det äntligen gjort. 
 
Nu sitter jag här med kvällens dilemma. Jag ska fortsätta läsa på en tegelsten, men jag behöver ha en "läsa på tåget bok." Föredrar att läsa en bok i taget. Det är det som är dilemmat. 
Men jag ska testa och se hur det går.
Tar med mig läsplattan till jobbet i morgon. En deckare av Mari Jungstedet. Tegelstenen får bli sängläsning. (ytterligare ett problem med det är att jag oftas blir så trött att jag inte orkar läsa så länge när jag bäddat ner mig, vilket gör att jag aldrig blir klar med tegelstenen heller...)
 
Hur som helst är jag glad för min nya hylla. :D
 
Känner ni av tidsomställningen? Jag brukar inte göra det, men just idag känns det som klockan är mycket mer än vad den är. Ska nu passa på att blogga runt ett varv för att sen läsa en stund innan Babel.
Har jag sagt att jag ska sitta i babelstudion den 30 november?
 
Emil hälsar att det är +31 gr på Cypern. Lyllos han!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va? Ska du medverka i Babel? Nej, det har du inte sagt. Berätta mer!

Svar: Inte medverka - närvara. Jag ska sitta i publiken :D

2013-10-28 kl. 06:25:35

URL: http://edgrenskan.blogspot.com
Postat av: Mia Skrifver

Nämen vad kul att få sitta i Babelstudion! Härligt! Och ja, berätta mer!

Svar: Ska sitta i publiken ;). Vem som helst kan boka biljetter dit. Ska bli riktigt kul, följer det varje vecka.

2013-10-28 kl. 08:54:30

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Fia Filur

Såg också att de sökte publik till Babel. Om jag bott närmare skulle jag hakat på :)

Svar: :) Hade varit kul om du bodde närmare... Ni kan väl skaffa en övernattningslägenhet här. :D

2013-10-28 kl. 16:04:15

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback