Missa inte det här

Till mina skrivande vänner. Jag har satt en boll i rullning. Släppte en idé på Författare på fb och fick otrolig respons. Flera av er har redan sett det här. 
Men till er som inte har sett, så handlar det om att skriva en bok tillsammans med många andra författare. 
Vill ni vara med MÅSTE ni gå med i evenemanget "Projekt - Sweden made it" på fb senast i morgon 8/10. Kl 22:00 stängs dörren och ingen kommer in efter det. 
Tanken är att författare runt om i hela Sverige ska skriva tillsammans. Jag har en jättebra idé och det kommer bli så bra!! 
Boken kommer bli utgiven, det kan jag lova. 
Allt om det här projektet kommer inom det närmaste dagarna på evenemanget. Men som sagt. 
Kl 22:00 i morgon kommer jag ändra status på gruppen från offentlig till sluten.

Ni andra får ge er till tåls. Ni kommer få läsa det här... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback