Smycken

Idag står smycken på schemat. Halsband, armband och nyckelring. Ska flytta ner min smyckestillverkning från mitt pärlkontor till vardagsrummet. (Bara för idag). Tänkte förena nytta med nöje och titta på Malous bokklubb samtidigt. 

Sen ska jag ge mig i kast med mitt manus igen. Manus två som nu fått den vila det behöver. 
Ska finputsa dialoger bl a.

Till er som inte följer mig på fb. Vill jag visa den här pärlan. Visst är den fin! Jag är helt såld på den nya trenden med matt lack. 



Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Dialogputs hör till det roliga. Slipa och vrida. Ljuvligt!

Svar: :) Ja, det är kul. Håller med.

2013-10-02 kl. 08:14:51

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Susanne Ahlenius

Den där lacken är grymt snygg, känns lite batman över det hela. Kul med smycken. Jag har haft en period när jag och Anna Keiler höll på med det, oerhört rogivande.

Svar: Visst är den snygg. Har sett flera andra bilar med matt lack, verkar som det kommer mer och mer. Såg en brun här om dagen, den var också fin. Kan inte låta bli att undra hur väl en repa syns på den lacken. ( en av mina karaktärer råkar repa en bil med sån lack...) 😄

2013-10-02 kl. 23:03:52

URL: http://susanneahlenius.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback