#BAM Anne Liljeroth - världens längsta inlägg

Som jag lovade så kommer här bilder från boksläppet igår. Anne Liljeroth - Bara människor (kan det möjligtvis vara så att vi är släkt i ett långt led... Ska ta reda på det!).
Ja, ja. Ni som känner mig vet att jag inte når så högt över havet, då blir det såna här bilder. ;) (Okej, jag erkänner, jag stod på tå och vinglade och därför blev bilden dessutom suddig.)
Här berättar förläggaren Marthina om Hoi förlag och deras sammarbete. Strax efter berättade Anne om sitt manus och hur hon började skriva. (Inte alla som kan tacka en förkylning)
 
 
Några bloggvänner som var med, Katarina Persson, Eva Rydinger med vän.
 
 
Och så Ebba Range
 
 
Anne hade fixat en bikt för de som behövde få ur sig något. En lapp, en penna, en bikt och en tunna att slänga den i. Men först skulle lappen knölas ihop till en boll. Om jag biktade mig? Nä, faktiskt inte.Men om jag någongång ska göra det, så vill jag skriva den med så fina pennor som Anne fixat med sin logga på. Kul idé.
 
 
Fick givetvis en kråka i min bok. Kön till signeringen var lång och under tiden hann jag bekanta mig med en kvinna (vars namn jag aldrig fick). Jag hoppas hon läser detta och lämnar sin bloggadress här. Jag kom på ett förlag till henne ang hennes skriv idé. Nu vill jag givetvis följa henne om hon antar utmaningen. En helt ny genre. :D (för övrigt är det henne jag kapat huvudet på i bakgrunden. Förlåt!)
 
 
En smyckesdesigner som jag gillar att Anne matchat sin bok med ett armband. :D
 
 
Det bjöds på godsaker av  olika slag. Snittar, wraps, oliver, chips. Vitt och rött vin. Gott gott gott!
... Och så har vi boken såklart!
 
 
När jag kom hem vid 23:00 sa min dotter som var vaken (!!) 
- Mamma, du kommer hem med minst en bok i veckan. Du kommer aldrig hinna läsa ut alla innan du dör!
 
Hmm... Ja, det har blivit en del releasfester på sista tiden och böckerna ligger i turordning, så Anne. Det kommer att dröja lite innan jag läser den. Hoppas det är okej.
 
Så en liten gåva till författarinnan från mig. Made by me. Fler smycken finns på www.zira.se. Välkomna in.
 
 
Tack för en mycket trevlig kväll!
 
Följ mig gärna på www.facebook.com/forfattardrommar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Vad kul med långt bildcollage.

Svar: Ja, det blev väldigt lååååångt. ;)

2013-09-05 kl. 11:08:08

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Helena Milton

Riktigt roligt att lära känna dig lite igår. Hoppas vi ses fler gånger framöver. Nu vet jag ju att denna blogg är din,så nu kommer jag titta in lite nu och då och lämna kommentar vilket jag lovade så det här är den första :)

Svar: Välkommen. Kul att du gav dig till känna. Det var trevligt att hänga med dig igår. :D

2013-09-05 kl. 15:20:31

URL: http://www.helenamilton.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback