Mysbyxor vs Glamour

Idag står smyckestillverkning (glamour) och genomläsning av manus (mysbyxor) på mitt schema. (däremellan skjuts till/från aktiviteter för barnen)
 
Snacka om skilda världar.
Fast egentligen, när jag tänker efter så skiljer det inte så mycket.
Båda genomgår en kreativ process och smyckesdetaljerna liknar en kedja ord som sammanlänkas till något fint, annorlunda, spännande och nytt. (även de fulaste smyckesdelen blir snygg, cool och häftig i rätt sammanhang)
 
Igår när jag var i en butik, kom en kvinna ur personalen fram och berömde mina smycken. Hade ett halsband och tillhörande armband på mig. Alltid lika kul. För en gångsskull hade jag visitkort att lämna. :D
 
Kom på att jag faktiskt har bilder här på datorn. Det var det här jag hade på mig. Halsband och armband.
 
 
Med Armbandet till
 
 
Jag är så glad att det går att sammanföra mina två favorit sysselsättningar i livet. :) www.zira.se
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Åh, vad fina! Vad roligt att kunna skapa så vackra grejer :) Ett smycke syns ju på ett helt annat sätt än vad pillandet med ord och formuleringar gör.

Svar: Ja, det är verkligen kul. Speciellt om man köpt någonting snyggt som man vill smycken till. Eller när någon fyller år och man kan göra ett smycke precis för den personen. :D Kul att du gillar. Tack!

2013-09-14 kl. 11:18:54

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Kati

Jag blir också inspirerad av dina smycket. Själv har jag aldrig varit någon väldigt utsmyckad person, kanske någon liten guldkedja som mest, men att se dem gör att jag också vill bära personliga smycken! Keep up the good job ;) Inspiratör, där.

Svar: Tack! Det är kul att göra personliga smycken.

2013-09-14 kl. 14:40:34

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Mia Skrifver

Gillar allra mest de där ljuvliga små döskallarna. Och i synnerhet färgen på dem. Helt ljuvliga!

Svar: Ja, visst är det coola. :D Jag har dem i alla möjliga färger. Har ett halsband med röda döskallar som jag satt blingbling stenar i ögonen på.

2013-09-14 kl. 21:32:09

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Kati

"Ljuvliga små döskallarna", hihihi.

2013-09-14 kl. 23:17:30

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback