När det går i ett

Är det extra viktigt att planera allt.

Om jag har mycket att göra och inte planerar det, så glider jag bara runt och fixar lite här och där utan struktur.

Därför brukar jag alltid göra listor på vad som ska hinnas med. Då går det som en dans. Uppifrån och ner bockar jag av eftersom och inget faller åt slumpen.

Idag är en sån dag när allt ska klämmas in. Därför ska jag släppa bloggen, sätta mig i köket och skriva en lista.
Några saker som ska in på den är:
* Städa
* Åka med son till frisören
* Skateboardträning
* Jobba 2 1/2 timme med min text ( måste hinna dagens ranson)

Någonstans här ska vi också laga och äta middag. Till kvällen får vi besök.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Jag skriver listor som en besatt och bockar av. Det är skitbra! Känns så skönt att så fort man har avverkat en grej.

Svar: Visst är det! Så blir det så tydligt på kvällen, allt man hunnit med.

2013-09-01 kl. 16:05:52

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Mia Skrifver

Idag har jag hälsat på min pappa. Det tar alltid ett tag för det är ju en bit hem till honom.

Svar: Mysigt! Ibland ska man bara glida runt och fika. För jag anar att ni gjorde det. ;)

2013-09-01 kl. 18:25:34

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback