Ord

HJÄLP!
 
Min word bok är borta. Jag som precis tänkte fördjupa mig i hur man gör vissa moment i word. 
Storstädning är förkastligt. Jag har haft boken på samma ställe i flera veckor, bländrat, kollat och låtit den ligga där. Idag städade min son vardagsrummet och boken är borta!
Han är en snurrig 14-åring som inte vet vad händerna gör, så han har inte ens sett den. (!!) Fast han måste flyttat undan den. 
Jag har letat i hela vardagsrummet, alla lådor och hyllor. BORTA!
Har även letat i köket och skåpen där vi har kontorsmaterial. FINNS INTE!
 
Jag river mitt hår här, märks det?
Jo, jag vet att det finns på nätet, men då måste jag ju veta vad jag letar efter. Enklare att slå i boken och tänka, just det, så kallas det ja.
 
Det är sent och jag ids inte leta mer idag. Nu tänkte jag köra ett kvällspass (läs nattpass) med manuset och sen får jag leta vidare i morgon.
 
See ya!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Vilket dilemma att behöva vara glad över att nån annan städar och samtidigt inte längre hitta det man behöver. Hoppas boken dyker upp!

Svar: Det hoppas jag också. Har inte hittat den än. :/

2013-09-21 kl. 11:27:20

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback