Ready to run

Allt är med. (Tror jag). Vi får en solig och fin bilresa genom Sverige.
Om några minuter ska jag springa till bussen.
Äntligen ska min skrivarmuskeln få vila. Inte bara en dag, utan 6 dagar. (!!)
Det innebär att datorn får stanna hemma den här gången. 
Bloggandet på era sidor kommer tyvärr ligga nere den här tiden, men jag kommer läsa allt som skrivs. 
På min blogg kommer ni få direktrapport från mässan. ( om uppkopplingen fungerar, sist var det svårt). Hur som helst kommer det inlägg om det. 
Må gott!




Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Enjoy! Och jag ser fram emot rapporter.

Svar: Det ska du få. Nu har vi riggat montern, väntar in några tavlor som ska upp. Sen är vi klara för idag. I morgon kommer fler böcker som ska upp. :) Kul har vi.

2013-09-25 kl. 08:52:24

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: m

Orkar du släpa hem två böcker åt mig?

Svar: Ja. Det fixar jag. :)

2013-09-25 kl. 15:57:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback