Shopping på hög nivå


Efter en sen natt på Park, åkte vi till Ullared med sprängande huvudvärk. Som gick över efter första fika pausen.
 
Lång men snabb kö in till Gekås. Idag har jag passat på att uppdatera vintergarderoben med mössor, vantar, strumpor och div annat. 
Fia Filur ... Kolla här! 

Köpte två vinterklänningar, en blus och andra bra att ha saker. Bilder kanske kommer när jag har landat hemma i Sthlm igen. Allt är prydligt packat redan.
I morgon är det sista dagen på mässan.  
Känns lite vemodigt. 
Mer om det i morgon. 


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Bra att shoppa loss. Det skulle jag gärna ta itu med också. Snart.

Svar: Det är så härligt att fylla på garderoben med någonting nytt. 😄

2013-09-29 kl. 14:43:35

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Fia Filur

Hihi, jo, jag vet :) Hänger ju på Gekås rätt ofta. Hoppas ni har haft en bra bokmässa och shopping. Synd vi inte sågs, men schemat var verkligen fullspäckat. En annan gång får det bli!

Svar: Det får det bli. Det var fler jag inte hann med att träffa. Visst är det kul på Ullared. :)

2013-09-30 kl. 23:02:43

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback