Vilken tur jag har!

Så glad. Lyckades tack vare icloud spara ner och kopiera in allt från mitt appelkonto även anteckningarna, som jag trodde hade gått förlorat. Så med facit i handen blev jag "bara" av med telefonen och sista månadens alla bilder.
Ingen är gladare än jag, att det mesta gick att återskapa.
Dessutom har jag raderat allt på min gamla telefon genom "hitta min iphone". Bästa appen ever. :D
 
Idag köpte Stefan en ny mobil till mig, så nu har jag åter en iPhone 4, den här gången en svart 32gb. Nytt simkort kommer i veckan. Så vill ni nå mig är det via mail eller fb.
 
Idag har jag jobbat en hel del med mitt manus. Känns så skönt att jag trots helgen jobbat båda dagarna. Har en deadline för mig själv som jag vill uppnå och det är en hel del småfix kvar innan jag kan skicka iväg det.
 
Vilken underbar helg vi haft, supersommar!
Hur har er helg varit? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Det var ju i alla fall en solglimt i historien! :)

Svar: Ja, jag har lärt mig en läxa. Att skriva upp viktiga saker på andra ställen än att bara ha dem i mobilen... Så som namnförlag på karaktärer. ;)

2013-09-08 kl. 22:45:02

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Vad skönt att det löser sig! Och vad duktig du är som jobbat så hårt i helgen. Själv har jag gjort allt annat än det och dessutom njutit av solen. :)

Svar: Jag njuter alltid av solen medan jag jobbar. Sitter ALLTID ute och jobbar. :D

2013-09-08 kl. 23:06:47

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Mia Skrifver

Ja vad skönt! Heja fina appar och moln. Mer sånt. Och trots den extra utgiften, skönt att det löst sig så bra det kunde lösa sig.

Svar: Utan moln hade mitt liv varit en skugga idag. :D

2013-09-09 kl. 07:48:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Carola

Apple verkar veta vad de gör. Och du har en snäll Stefan :-).

Svar: Ja verkligen. Bästa ever!

2013-09-09 kl. 13:13:14

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback