Godistorsk och löparskor

Torsk på godiset. Äntligen är det uppätet. Slut. Finito. 
För inte kan man väl slänga gott godis? Nä, det ska ätas upp och tränas bort...
Eller? Hur svårt är det inte att träna bort godis???
 
Hur som helst är godiset slut och löprundan var bättre än någonsin. Kort? Ja, men intensiv. :D
Börjar äntligen få upp tempot en aning. Man kan säga att det lossnar nu, det mesta verkar lossna och min hjärna går i spinn. Har tusen tankar i huvudet som ska formuleras och skrivas ner.
Nya bok idéer, förlagsbryderier, senaste manus funderingar och jobbtankar. Allt och inget snurrar i min hjärna och den bästa medicinen är att snöra på sig löparskorna, ge sig ut i skogen och låta fåglarnas kvitter skölja över en.

Tur att det är ett år till nästa påsk, nu ska jag försöka avrunda påskledigheten med att vara lite nyttigare... Försöka duger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Borde också ta mig samman och springa eller nåt. Men vi har godis kvar än...

Svar: Hi hi :D Ja, då är det svårare. Tänkte ge mig själv en belöning om en månad om jag inte fallit för frestelsen.

2014-04-23 kl. 16:03:23

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback