Hur är det möjligt att tiden går så fort?

Jag har liksom missat att det är påsk redan nästa vecka. Galet. Barnen är plötsligt lediga, min skrivtid minskar och ändå har jag förträngt det. Jag borde ha dubbeljobbat förra veckan och den här för att kompensera.
To late...
Ja, ja. Jag får vara glad för det jag har hunnit. Har ju knappast eld i baken heller, med tanke på att jag inte fått något publicerat än. Det är mer en inre eld som vill att jag ska skriva varje dag.
...och om jag inte gör det, blir jag rastlös och smågrinig. Känns som jag har slarvat bort en skrivdag.
 
Hur som helst. Ikväll har vi haft maraton här, vi har sett 5 avsnitt av Orange is the new black. Nu är kl 00:44 och jag tänker går och lägga mig. 
 
Hasta manana
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland skriver man (i alla fall jag) bättre efter en paus. Så istället för att se det som en skrivdag du slarvat bort, kanske du ska se det som en vilodag du investerat? :)

Svar: Ja, så är det. Ändå har jag svårt att koppla bort och känna mig helt ledig. Jobbar på det. :D Välkommen till min blogg.;)

2014-04-13 kl. 12:02:15

URL: http://annaprincesshansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback