Livet från den ljusa sidan

Idag är en sån där dag när gräset är grönare, himlen blåare och vinden skönare.
Har mailat mest hela dagen, jobbansökningar och lokaltidningar om vår stundande novellrelease.
 
Har också gjort en del för hemmets förbättring vilket känns rätt skönt. Tyvärr har jag varken hunnit eller kunnat skriva på flera dagar. 
Om man bortser från att jag korrat min novell.
 
 
Saker och ting börjar falla på plats. Känns så kul att släppa två olika novellsamlingar med knappt en månads mellanrum. 
Hur som helst. Njut av fredagen, det ska jag göra.
 
Har jag sagt att man ska lägga en hummerkniv i fickan om man vill äta hummer? Behöver jag säga att jag har en champagne på kylning?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback