Lucky day

Det kom ett mail med orden:

Det har varit en svår process att välja ut omkring 30 berättelser bland alla dessa välskrivna, spännande och engagerande bidrag. Jag är glad att meddela att du är en av de utvalda.
 
Det här innebär att jag kommer debutera i #Älskanoveller i maj och i den här andra novellsamlingen i Juni. :D
Jättekul!!
 
När brevet kom och jag läste "det har varit en svårt process..." så läste jag in "... och du är inte en av dem" automatiskt eftersom jag har fått en del refuseringsbrev genom åren. Så gissa om jag blev glad när det stod att jag kom med! :D Superduperdunderkul!
Nu ska jag sätta mig och svara på en massa frågor som ska in till förlaget och så ska jag skriva en författarpresentation. 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

åh va skoj!! grattis! ser framemot att läsa båda två :) kram!

Svar: Tack Emma! 💖

2014-04-14 kl. 14:16:24
Postat av: Emmelie

Stort grattis!! Vad roligt!!

Svar: Tack! Helt galet kul. Dubbelt upp dessutom. #älskavåren2014 ;)

2014-04-14 kl. 15:23:48

URL: http://emmeliehardenborg.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Vad BÄST! Dubbeldebutant i novellsamlingar. Så ska det vara. Grattis!

Svar: Tack. Dubbelt så kul! :) Tjohoo!

2014-04-14 kl. 16:23:34

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback