Osalig ande

Flyter mest omkring och funderar.
Löser tankenötter och antecknar.
Känner mig som en osalig ande som flyter fram och tillbaka över golvet, utan att få ro.
 
Är det inte fascinerande att en blixtsnabb tanke kan plitas ner med några rader och plötsligt har folk från hela Sverige blivit involverade?
Jag tänker på projektet jag skapat. #Älskanoveller. Det var ingen genomarbetad tanke, utan jag fångade den när den kom och skrev genast ner den på facebook. Två minuter senare var bollen i rullning.
 
Snart rullar bollen i mål. Det vill säga delmål ett. För mål två är att lyckas sälja boken över hela Sverige, eftersom vi är 24 författare utspridda över hela landet.
Det kommer bli en releaseturné som tar sin början här på SÖDER i STHLM.
Galet egentligen när jag tänker på vad jag "ställt till med", men coolt också. Att det kan hända, bara man går från tanke till handling.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback