Loomat hela dagen

 
Ibland behöver man chilla lite. Idag blev det en riktig pyssedag. Första dagen vi inte har badat på hela tiden vi varit här. Alla behövde en strandpaus (två barn med öroninflammation), så vi har suttit vid stugan och loomat.
 
 
Nu är ett ruskväder på väg in och då ska jag sätta mig och läsa igenom novellen jag skrev på båten hit. Börjar bli dags att skicka in den. ;)
Kan inte låta bli att fundera på hur det går för mitt omslag hos tryckeriet... Sjukt spännande.
 
Hoppas ni har det lika bra som vi. Hörs framöver.
Vill ni köpa loom bands kontakta Leila på www.leila.mabra.com

Kommentarer
Postat av: m

Såg att prinsessan Estelle hade loomat armband. Har inte Emil gjort en drös till sina TIF kompisar i orange o svart, eller kör han bara moppe?

Svar: Varken det ena eller det andra. Idag ska han åka moppe.

2014-08-07 kl. 19:17:12
Postat av: Carola

Härligt att softa med så trevligt pyssel. Man tröttnar lite på stranden i längden. Spännande med omslaget :-).

Svar: Visst är det. Ska lägga upp framsidan här. Alla har ju inte Fb. :D Hur går det för dig med förlagen?

2014-08-09 kl. 11:17:05

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback