Måste du jobba hela tiden?

Jag har jobbat förmiddagar här på landet för att hinna vara med familjen på eftermiddagarna. Trots det har barnen tjatat varje dag.
"Måste du jobba hela tiden?"
Det är inte lätt att kombinera skrivande med sommarlovsbarn.
 
Idag har jag skickat tillbaka inlagan efter genomgång och jag tror inte att jag får tillbaka den igen... Kanske är jag helt klar (!!). Jag lär får veta det i slutet av nästa vecka. 
 
Hela omslaget är klart och ska skickas till tryckeriet på måndag för provtryckning. Ska bli så spännande att se resultatet sen. Boken blir så fin.
Kan dela författarpresentationen med er nu. Här kommer den.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad spännande att du skriver filmmanus och låttexter!!! Berätta vilka filmer och låtar du gjort! För jag har säkert sett och hört dom. Jag ser jättemycket på film och lyssnar på all sorts musik. Vilken film debuterade du med? Eller det kanske inte heter debut i filmvärlden, vad heter det där? Sjunger du dina låtar själv och finns du då på Youtube? Länka gärna till låtarna. Jag är grymt nyfiken på dom :P

Svar: Låtarna är än så länge under produktion, ingenting släppt än. Samma gäller filmmanuset, det ligger hos filmregissör. Vi får se vad det blir av det.

2014-08-02 kl. 12:34:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback