Vardagsfunderingar

Många fina minnen följer med mig in i vardagen efter Fåröveckan med alla goa författare. Ser redan fram emot nästa års skrivvecka.
Idag är det vardag igen och jag har mailat mest hela dagen. Både den ena och den andra i arbetssyfte.
 
Nu är det tid för tvätt, plock och förberedelse inför en vecka full av releasefester och kräftskivor. Nå ja, vardagen är inte så dum ändå. Dessutom är det alltid skönt att komma hem till sin egen säng. 
 
Jag ska sätta mig och göra inbjudan till min release, boka möte med biblioteket för genomgång av lokal osv, osv.
 
Som ni vet tog jag med mig tre pocketböcker till landet. Jag kan nu tala om att jag inte har läst någon av dem. Arbetet med inlagan gjorde att läslusten fallerade lite och sen fanns inte riktigt tid för läsning.
Har däremot jobbat mer med manus fyra. 
 
Så här vill jag minnas sommaren, från en militärsäng på en strand i Bungnäs med någonting svalkande att dricka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback