2014

Snart är 2014 till ända och jag har fått mer än vad jag någonsin kunde föreställa mig.

Man skulle kunna säga att jag har haft julafton hela året. Var och varannan månad har jag fått vara med om någonting helt nytt och fantastiskt. Ni som har följt mig hela vägen vet vad jag pratar om. 
Tre st novellantologier, en roman och en diktantologi. Ett par fantastiska dagar på bokmässan, ett framträdande jag i början av 2014 aldrig skulle våga drömma om att ens genomföra.

Många härliga signeringstillfällen och säljframgångar som gjort att förlaget fått beställa ny upplaga.
Ett färdigskrivet råmanus till nästa bok, en förfrågan om att vara med i en novellserie om sju böcker. Ett medlemsskap i Författarcentrum, en nybildad förening "Författarsällskapet Sthlm syd."
Som grädde på moset vann jag en tävling på fb. Ett stort bokpaket är på väg hem till mig.
 
Vad 2015 kommer erbjuda får vi se. Några saker vet jag redan nu och dom får ni veta om när det är dags.
Saker jag däremot hoppas på är följande:
* Förlagskontrakt för bok nr 2
* Ett filmkontrakt för bok nr 1
* En stund i soffan hos Malou (efter tio)
* Ett kontrakt med pocketförlaget
* Ett halvtidsjobb inom admin el liknande.
- Utan drömmar stannar livet - ;)
 
Saker jag borde göra under 2015 är:
Gå igenom mina två gamla manus och se till att de håller för utgivning.
Gå igenom mina barnboksmanus och skicka in dem igen.
Hitta flera kanaler för att nå ut ur bruset.
Sälja in boken till ett ljudboksförlag

Jo, jag har att göra. Hur ser ditt 2015 ut?
I december 2015 ska jag återvända till den här listan och se vad jag kan bocka av. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback