Nä, jag har inte glömt bort dig.

Jag har bara inte prioriterat dig. Förlåt.
Känns som bloggen håller på att dö. Inte för att ni slutat att läsa den, utan för att jag glömmer av (prioriterar bort) att uppdatera.
 
Största anledningen är att jag haft fokus på signeringar sista tiden. Igår hade vi även träff med Författarsällskapet Sthlm Syd som jag är grundare till. Det var ett mycket bra möte med fina planer till våren. Ser fram emot nästa möte i Januari. Håll utkik här för det kommer hända grejer. :D
 
 
Så här olika kan signeringsbord se ut. Vill passa på att tacka Bysis Bokhandel, Appeltoffts Bokhandel både Högdalen och Nynäshamn, Akademibokhandeln Hötorget, Ica Supermarket Västerhaninge och Coop Forum Haninge för att jag fått komma och sitta hos er. Samt Kafé lyran, Susanne Agnvall, Haninge kulturhus och Kafé Emmelon. Tusen tack!
Jag kommer gärna fler gånger med andra böcker.
 
Idag är det manusdag. Ska jobba på slutet av min bok. :D Jätteroligt. Dock förkyld och seg i kolan, men jag hoppas få ihop någonting i alla fall. Önskar att jag var en sån där författare som kan ligga på soffan och tänka ut slutet och sen bara skriva ner det. Lättare att jobba när man är hängig om man bara kan ligga och tänka. Tyvärr sitter min text i fingrarna, så jag måste skriva för att något ska uppenbara sig och vilja komma ut.
 
Stormen och regnovädret gör att det blinkar i alla lampor här, har förberett för strömavbrott. Tevatten färdigt på termos och ljusen är tända. Jag är redo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback