Nedräkningen har börjat!

Gillar appar som den här. WordOnelite, varje gång jag skriver registrerar jag antal ord. När jag startade appen fick jag skriva på ett ungefär hur många ord boken skulle innehålla. Här kan det givetvis diffa en hel del, men då har man i alla fall ett målsnöre att kämpa efter.

Blir manuset längre är det lika okej som om det blir kortare. Det kan diffa rätt mycket, men det är här omkring jag ska hålla mig. Och nu pratar vi råmanus. 

Tanken är att jag ska kunna skriva ut råmanuset den 23 december och ge mig det i julklapp. Sen är julläsningen räddad och efter julledigheten kan jag börja redigera.

Allt efter mitten av manuset brukar jag se som nedförsbacke, men så enkelt är det inte riktigt. Nu är jag inne på upplösningen och jag har ingen aning om vilket äventyr mina karakrärer tänker ta med mig på.
Jättespännande. Frågan är: "Hur ska det sluta?"
 
Back to work!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback