140101

Nu vänder vi blad.
Ett nytt år är här, fullt av nya möjligheter.
 
Själv började jag med en otroligt lång och skön sovmorgon. Vaknade 12:30... 
Det är som om ungdomen har flugit i mig. ;)
Kände att jag behövde dra mig en stund på det och klev ur sängen 13:08. Fortfarande otroligt mätt sen kvällen innan drack jag en kopp te, ringde några samtal och önskade god fortsättning. Sen cyklade jag till gymmet.
 
Två timmar stannade jag där. En timmes träning och en timmes snack med vänner om nyårsfirande och förväntningar på 2014.
 
Efter att ha ätit rester från igår. Otroligt goda rester. Sitter jag nu här och känner mig lika proppmätt som igår. Så där överdrivet mätt ni vet. Usch! Inte trevligt.
 
Hur som helst, nu ska jag ägna mig åt att läsa och sen om si så där två timmar hoppas jag på filmkväll.
Vad har ni gjort så här på årets första dag.
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det har varit en riktigt skön dag, med promenad och filmtittande. Jag önskar dig och de dina en riktigt härlig fortsättning på det nya året!

Svar: Tack! Detsamma. :D

2014-01-02 kl. 01:58:11

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Frida

Låter som en toppendag. Vi hängde kvar på "tillnyktring" hos våra vänner innan vi kunde köra hem till soffan med två extremt trötta barn. De såg på Smurfarna2, och jag filade lite på mitt manus och skrev till ett kapitel med mycket dialog :-)

Svar: Härligt! :)

2014-01-02 kl. 12:51:29

URL: http://manuskt.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Årets första dag gjorde jag så lite som möjligt. Tänkte på butiksägaren i närheten av huset i Spanien där jag brukar hänga, han sa att han är ledig en dag om året, 1 januari. Det tänkte jag på.

Svar: Oj! Vi har det bra vi. Det är också något att tänka på. ;)

2014-01-03 kl. 16:03:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback