Idag gick min lyckoamulett sönder

Inte alls kul. Men kanske kan jag laga den. Amuletten är i guld och hade en blå sten. Det är den som jag tappat. Går säkert att infatta en ny. 
Jag har haft min lyckoamulett i 16 år och den betyder mycket för mig. 

Idag har jag trots detta haft en mycket bra dag. Skrev 3062 ord (motsvarar ungefär 15 sidor i en bok). 
Dessutom kan man nu förhandsboka vår novellsamling på Adlibris.
Min ide' som sjösattes i höstas når land i Maj. Nu planerar vi releasefest.

Här i skolan är det annat ljud i skällan. 115 elever och 45 lärare har drabbats av akut magsjuka. Frågan är nu om det är vinterkräksjukan eller matförgiftning. 
Jag tror på det senare eftersom alla gick ned för räkning exakt samma dag. 

Så här ser boken ut. :)







Kommentarer
Postat av: caroline

KUL med Älskanoveller - mindre kul med kräksjuka!!!

Svar: Livets berg och dalbana :)

2014-01-16 kl. 09:37:51

URL: http://skrivarstudio.blogspot.se
Postat av: Anneli

Den är så snygg #Älskanoveller! Det är så spännande! Inte så kul med kräksjuka däremot.

Svar: Peppar, peppar... So far so good. ;) Visst är det spännande med Projektet. Tjohoo

2014-01-16 kl. 23:56:30

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback