Rastlöst här

20:30 Förväntansfull inför filmkväll
21:20 Uttråkad - filmen är ingenting för mig. Datorn är utlånad och jag har druckit en
Baileys så jag kan inte sticka till gymmet och fördriva tiden.
Läsa?
Jo, men jag är inte så sugen på det just nu. Tar hellre en promenad, men inte själv i mörkret. Rastlös? Ja!!
Är i vilket fall som helst mycket nöjd över min "skrivarvecka", har hunnit massor. :)
Får väl lägga mig på sängen och fundera ut vad nästa kapitel ska handla om. Ny erfarenhet som jag gillar. Mycket!
Vad roar ni er med på en fredag som den här?

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Roar mig med läsning, film och att kolla bloggar. Är också mycket nöjd med mitt redigeringspass idag. Och ser fram emot morgondagens.

Svar: Härligt. I morgon ska jag göra efterforskningar på tv 4. ( blev framflyttat, skulle varit där idag) så spännande. :)

2014-01-10 kl. 22:33:24

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback