+30. Vi snackar inte ålder här.

Ni som följer mig på fb, vet att E fick göra sitt teoriprov igår och att han lyckades med sitt prov. Så skönt. Nu är semestern räddad.
 
Idag sitter jag i paviljongen och skriver om hela novellen jag tänkte skicka in till höstens uttagning. Nu är jag helnöjd och hoppas givetvis att den kommer med.
 
Nu har jag precis sparat ner den och öppnat upp mitt bokmanus nummer fyra. Eftersom två hela dagar gick åt i stan på Trafikverket ligger jag efter... Usch. Aldrig kul att ligga efter. Dock är det "bara" min egen deadline som naggats i kanten, men det är väl så jobbigt.
För hade jag inte haft några egna deadlines så hade inget blivit klart.
 
Väntar med spänning på att få se omslaget till baksidan som är på gång inom det närmaste.Om en månad och två dagar går boken i tryck... Så kul och så spännande.
 
Men nu. Fokus på fyran. 
 
I em blir det ett dopp i det blå - väl värt i värmeböljan. +30 gr i skuggan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback