Gammal skåpmat och restaurangbesök

Jag brukar ha svårt att plocka fram gammal skåpmat och jobba vidare på det. Oftast känns det trist och tungt. Vill alltid skriva nytt.
Idag plockade jag fram manus fyra. Det är inte rättvist att att kalla det "gammal skåpmat" eftersom det faktiskt är rätt nytt. (påbörjat i år) 
Men det har ändå legat på "hold."
Nu är jag glad att jag satte tänderna i det. För det är bra. Drivet finns där och jag gillar karaktärerna som lever där i.
Tanken nu är att jag ska skriva klart råmanuset så det är klart till oktober. Det bör jag hinna.
 
Men idag blir det inte mer skrivande. För nu ska jag snart packa mig iväg till en restaurang. Ska bli bjuden på middag. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback