När karaktärerna tar över

Min hjärna har gått i spinn. Det enda jag pratar om och tänker på är min karaktär. Mina nya karaktärer (manus fyra) Stackars alla i min närvaro. :/ Inte direkt så att jag pratar text med alla, långt ifrån.
Men jag har definitivit huvudet bland molnen för tankarna är där hela tiden.
Inte konstigt att jag känner mig grötig i huvudet när kvällen kommer.
 
Tur att man kan koppla av med några avsnitt av Orange is the new black. Ikväll ser vi sista delen i säsong 2.
Ju fler serier jag ser (brukar aldrig kolla) desto mer förstår jag varför förlagen tycker att mitt första och andra manus är lämpade för tv eller film. Vi får hoppas att även filmregissören gör det.:D
 
Idag har jag haft äran att skicka en bok till en lycklig vinnare. Alltid lika kul att göra någon glad.
 
Nu hjärnvila med tv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback