Radioprat och funderingar

Ikväll har jag skickat filer med radioprat till förlaget. 
Det här med att prata på i 45 min och spela låtar emellanåt är inte lätt.
Att hitta ämnen att prata om - Svårt.
Att hitta låtar att spela - Svårt.

Men nu är det gjort och jag är nöjd. Har dock svårt att finna orden ibland trots att jag skrivit ner dem. 
Jag vet att sjukdomen jag har är en bidragande orsak till det och det gör mig så ledsen. 
Men, det är bara att gilla läget. Finns inget att göra åt det. Bara acceptera. 



Kommentarer
Postat av: m

Har du talat med Daniel Värjö på Gotlands Radio än?

Svar: Nä, det har jag inte.

2014-07-30 kl. 22:14:50
Postat av: m

vilken kanal och vilken tid?

Svar: Webbradio. Återkommer när jag vet.

2014-07-31 kl. 10:32:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback