Det här är väl enda gången jag får sitta bredvid dessa stjärnor

 
 
 
Lyssnade på deckarpodden och där pratade de om att man inte får le på sitt författarporträtt. Det här programmet hörde jag dagarna efter jag blivit fotograferad (!!). 
Hur som helst fick jag idag två böcker i brevlådan av dessa två och det första jag gjorde var givetvis att kolla in deras författarporträtt... Yes! Båda ler. Då duger mina bilder också. Phu! 
 
Varför man inte får le? Det finns ju tyvärr ett rykte om att deckare är fullitteratur och ler man dessutom på bilden så är man lite av en fulförfattare. Nobelpristagare ler tydligen aldrig på sina bilder.
 
Jag är gärna en fulförfattare, bara jag får skriva vad jag vill. ;) Bör väl tilläggas att jag inte skriver deckare för er som inte vet. Mer spänningsromaner/relationsromaner.

 
Idag har jag fått hem en ny sändning av Insikter. Så vill ni beställa är det bara att ni hör av er till mig. :D
 
Lite pyssel blev det också idag. Ett fint armband som jag tänker förgylla sommaren med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback