Dryga 50 sidor kvar...

Mitt mål är att jobba undan så lugnet lägger sig lagom till skolavslutningen. För jag har så oerhört svårt att jobba när barnen är hemma.
-Mamma, mamma, mamma... Kan vi? Ska vi? Snälla!
 
Inte för att jobbet i sig är klart då, bara tillfälligt eftersom manuset ska iväg på korrläsning. Medan det ligger på förlaget ska jag göra radioprat i 45 min... Tänk sommarprat. Spela in två videopresentationer av mina noveller i #Älskanoveller.
Så det finns att göra.
Dessutom ska baksidestexten vara helt klar, författarpresentationen och fotot.
 
Den 11 Juni ska jag stå i Kungsträdgården och sälja #Älskanoveller från 17:00 är jag där.
Kom gärna förbi. Mer om det när det närmar sig.
 
Nu ska jag kasta mig in i manuset och sträckläsa de sista 50 sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback