Tur att jag ska till kiropraktorn på torsdag.

Livet på en luftmadrass är inget för mig. Kroppen vill inte. Ryggen skriker och jag kan inte sova.
Tur att det bara var en natt.
Idag har jag fått min första blurb till min bok. :D
För er som inte vet vad en blurb är, så är det några meningar som sammanfattar romanen. De brukar vara tryckta på bokens framsida och/eller baksida.
Jättefina ord, ska bli kul att sätta dem på boken.
 
Idag har jag signerat böcker för glatta livet. Skickat ut, levererat och lagt på hög inför veckoslutet. Roligt att skriva personliga meddelanden i böckerna. I början skrev jag bara mitt namn. Nu tar jag för mig mer av hela första sidan.
 
På måndag är en tidningsintervju inbokad. Jätteroligt.
Idag har jag haft möte med en musikproducent, vi pratade marknadsföring av låten ni kanske såg att jag la upp här om veckan. Har ni missat så kolla in den här:
https://www.youtube.com/watch?v=0hgpcwEGXkI
 
Jag funderar på att lotta ut boken Insikter till någon av dem som delar den från min författarsida på fb. Så vill ni vara med i utlottningen, så håll koll där.
 
Ikväll blir det tidigt i säng. Sjukt trött efter natten under skrivbordet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback